Monday, April 14, 2008

Pelik, tapi BENAR

Saya tak pasti sama ada anda pernah jumpa atau tak perkara yang ingin saya kongsikan bersama anda ini.Tapi saya tak pernah tau perkara ini sebelum ini,jadi di sini saya ingin berkongsi bersama anda semua.

Pelik #1
Cuba buat folder baru dengan nama con atau nul. Semoga berjaya :)

Pelik #2
1.) Buka aplikasi notepad
2.) Taip Bush hid the facts
3.) Simpan (save) fail tersebut (boleh simpan kat mana2 guna apa2 nama sahaja).
4.) Tutup dan buka semula fail tersebut.

Lihat apa yang terjadi..

Pelik #3
1) Buka aplikasi Microsoft Word
2) Taip =rand (200, 99)
3) Tekan kekunci enter

ada sesapa yang tau kenapa terjadi perkara seperti ini?bolehlah kita kongsikan bersama :) Sama-samalah kita pikiaqq..

2 comments:

Unknown said...

ni haa
aku komen dahh
haha

Unknown said...

tiung..ang kena tag..jawab2...hahaha